PROGRAMY

CO NABÍZÍM

PRÁCE S TŘÍDNÍMI KOLEKTIVY

PRÁCE S PEDAGOGICKÝM SBOREM

VZDĚLÁVÁNÍ

VEDENÍ SKUPIN OSOBNOSTNÍHO ROZVOJE




PRÁCE S TŘÍDNÍMI KOLEKTIVY

Nabízím především programy selektivní prevence, řízení vztahu ve třídách, ale také i programy primární prevence.

Tuto službu nabízím pro střední školy a základní školy, jak první, tak i druhý stupeň.

Nabízím také práci s náročnými třídními kolektivy.

Při poskytování této služby komunikuje především s třídní učitelkou, kdy si stanovujeme cíle programu, vycházím tedy z potřeb třídní učitelky, případně také vedení školy.

PRÁCE S PEDAGOGICKÝM SBOREM

Tuto službu nabízím jak ve skupinové formě, tak i individuální.

V případě skupinové formy se jedná o supervizní pravidelná setkání, kdy směr tohoto setkání určuje vedení školy, v praxi se může jednat o zaměření na třídnické hodiny nebo například techniky formativního hodnocení.

V individuální podobě se jedná o koučink a mentoring pedagogických pracovníků.

Nabízím také podporu pro začínající pedagogy.

V individuální podobě nabízím tuto službu v on-line podobě.

 VZDĚLÁVÁNÍ

V oblasti vzdělávání pedagogických pracovníků nabízím vzdělávání celého pedagogického týmu školy.

Může se jednat o školení na míru, dle požadavků vedení školy.

U každé zakázky komunikuji s vedením školy, jedná se o školení, které odpovídá požadavkům konkrétní školy.

Nabízím tyto školení:

FORMATIVNÍ HODNOCENÍ

NÁROČNÉ DÍTĚ VE ŠKOLE

KOMUNIKACE

TŘÍDNICKÉ HODINY

KONFLIKTNÍ SITUACE VE ŠKOLNÍM PROSTŘEDÍ.

INKLUZE.

SYNDROM VYHOŘENÍ, JAK MÁ PEČOVAT PEDAGOG SÁM O SEBE.

WELLBEING.


VEDENÍ SKUPIN OSOBNOSTNÍHO ROZVOJE


Nabízím také vedení skupin osobnostního rozvoje.

Nejčastěji se jedná o vedení skupin dětí s problémovým chováním.

Může se také jednat o vedení skupin dětí se zaměřením na výkon.

V případě těchto skupin pracuji nejčastěji s tématem, jak se asertivním způsobem prosadit.

Také se často jedná o problematické situace v rodinách.

V případě těchto skupin se zaměřuji na rozvoj komunikačních dovedností, schopnosti určit si hranice a pracovat s nimi.

Velkým tématem je také práce se stresem jako zdrojem osobnostního růstu.

V rámci těchto skupin také rozvíjíme dovednosti SOFT SKILLS.