PROGRAMY
CO NABÍZÍM
PRÁCE S TŘÍDNÍMI KOLEKTIVY
PRÁCE S PEDAGOGICKÝM SBOREM
VZDĚLÁVÁNÍ
VEDENÍ SKUPIN OSOBNOSTNÍHO ROZVOJE
PRÁCE S TŘÍDNÍMI KOLEKTIVY
Nabízím především programy selektivní prevence, řízení vztahu ve třídách, ale také i programy primární prevence.
Tuto službu nabízím pro střední školy a základní školy, jak první, tak i druhý stupeň.
Nabízím také práci s náročnými třídními kolektivy.
Při poskytování této služby komunikuje především s třídní učitelkou, kdy si stanovujeme cíle programu, vycházím tedy z potřeb třídní učitelky, případně také vedení školy.
PRÁCE S PEDAGOGICKÝM SBOREM
Tuto službu nabízím jak ve skupinové formě, tak i individuální.
V případě skupinové formy se jedná o supervizní pravidelná setkání, kdy směr tohoto setkání určuje vedení školy, v praxi se může jednat o zaměření na třídnické hodiny nebo například techniky formativního hodnocení.
V individuální podobě se jedná o koučink a mentoring pedagogických pracovníků.
Nabízím také podporu pro začínající pedagogy.
V individuální podobě nabízím tuto službu v on-line podobě.
VZDĚLÁVÁNÍ
V oblasti vzdělávání pedagogických pracovníků nabízím vzdělávání celého pedagogického týmu školy.
Může se jednat o školení na míru, dle požadavků vedení školy.
U každé zakázky komunikuji s vedením školy, jedná se o školení, které odpovídá požadavkům konkrétní školy.
Nabízím tyto školení:
FORMATIVNÍ HODNOCENÍ
NÁROČNÉ DÍTĚ VE ŠKOLE
KOMUNIKACE
TŘÍDNICKÉ HODINY
KONFLIKTNÍ SITUACE VE ŠKOLNÍM PROSTŘEDÍ.
INKLUZE.
SYNDROM VYHOŘENÍ, JAK MÁ PEČOVAT PEDAGOG SÁM O SEBE.
WELLBEING.
VEDENÍ SKUPIN OSOBNOSTNÍHO ROZVOJE
Nabízím také vedení skupin osobnostního rozvoje.
Nejčastěji se jedná o vedení skupin dětí s problémovým chováním.
Může se také jednat o vedení skupin dětí se zaměřením na výkon.
V případě těchto skupin pracuji nejčastěji s tématem, jak se asertivním způsobem prosadit.
Také se často jedná o problematické situace v rodinách.
V případě těchto skupin se zaměřuji na rozvoj komunikačních dovedností, schopnosti určit si hranice a pracovat s nimi.
Velkým tématem je také práce se stresem jako zdrojem osobnostního růstu.
V rámci těchto skupin také rozvíjíme dovednosti SOFT SKILLS.